Wednesday, September 9, 2009

Rakaman Program Raya: Gempak Raya 2009

Nak sambut raya ni, SELANGORfm bakal menghidangkan banyak program-program menarik untuk para pendengar bagi memeriahkan lagi suasana Aidilfitri. Antara yang sempat diintai ialah rakaman Program Gempak Raya 2009 di mana dalam program ini anda berpeluang mendengar bakat-bakat terpendam DJ SELANGORfm menyanyi. Antaranya Zainal Rahman, Kris, Salbiah Sharif (Ketua Bahagian Rancangan SELANGORfm) Azura, Syed, Fazli, Nazrie dan ramai lagi. Ia berkonsepkan rumah terbuka iaitu Rumah Terbuka F&W. Jom kita lihat antara yang sempat dirakamkan...

Fairuz dan Wawa menemubual Zainal Rahman yang tahun ini gilirannya bertugas di Hari Raya, sedih katanya....

Gandingan serasi antara Kris dan Salbiah mendendangkan lagu "Seloka Hari Raya"


Azura pada mulanya cukup menggigil nak menyanyi, suara tak sedap katanya tapi bila dah pegang mikrofon, susah nak lepaskan pulak...

Rakaman ini turut dimeriahkan lagi dengan Teruna SELANGORfm, Noor Izwan Abdul Malik, dia nyanyi lagu Dato' Ahmad Jais...sedap suaranya!

Ha....ni Abang Juruteknik, kalau tak ada dia...tak keluar la suara-suara yang sedap sebab dia pandai "adjust" apa-apa yang patut...hahahaha!


Banyak lagi program yang telah disediakan oleh SELANGORfm istimewa di Aidilfitri ini. Jadi pastikan anda terus setia bersama kami...tidak kira di mana jua anda berada.

No comments:

Post a Comment