Saturday, September 5, 2009

Program Ramahkan Ramadhan Edisi Ke-2

5 September yang lalu, bertempat di Hotel Carlton Holiday & Suites, Program Ramahkan Ramadhan SELANGORfm untuk edisi yang kedua telah berlansung dengan meriahnya. Antara penyampai SELANGORfm yang terlibat kali ini ialah DJ Fairuz, DJ Nazrie, DJ Wawa dan juga DJ Azura.
Memang seronok sangat tambahan pula juadah yang disediakan oleh Carlton Hotel memang sangat meyelerakan terutama sekali sup gear box (yang digelar sebagai gear box kontena oleh DJ Fairuz). Majlis berbuka puasa kali ini turut disertai oleh pendengar SELANGORfm yang berjaya memenangi kuiz dalam segmen "Hangat" bersama F & W.
Saat menanti azan berkumandang. Semua dah tak sabar nak serbu makanan sebenarnya.

Bila azan dah berkumandang, inilah yang terjadi....

Fairuz mengerjakan sup gear box dengan bersungguh-sungguh.

Wawa ni, tak tau la apa yang dia nak makan sebenarnya, kamera atau makanan. Tapi nampak macam lebih berselera nak amik gambar jer gayanya...hehehe

Azura...Takkan sepinggan je kot?
Dah habis makan, sesi bergambar pula....
Akhir sekali, sebagai penghargaan...sedikit cenderahati disampaikan kepada pemenang kuiz untuk minggu itu, jauh datang dari Sekinchan. Jiran DJ Nas rupanya...
Hotel Carlton bukan sahaja menyediakan juadah yang lazat, malahan turut menyediakan hiburan untuk para pelanggan yang datang berbuka puasa. Penyanyi yang menghiburkan kami pada malam itu ialah Hail Amir...memang seronok dapat layan lagu-lagu retro!

3 comments:

  1. huuhuhu..sedihnye..kenapa nurul takde...smpi hati tak ajak kiter

    ReplyDelete
  2. sebab Nurul invisible...sape suruh invisible?

    ReplyDelete
  3. aisey... comel la muncung aku tu! ;-)

    ReplyDelete