Monday, March 8, 2010

Bintang P. Ramlee 2010: Ujibakat 1

Pada hari yang sama dan di tempat yang sama berlansungnya ujibakat Bintang Kecil, ujibakat Bintang P. Ramlee turut diadakan untuk peserta yang berusia 18 hingga 50 tahun. Sambutan di luar dugaan amat mengembirakan kami krew-krew yang terlibat. Namun demikian, kami terpaksa "tutup kedai" kerana penyertaan sudah melebihi kuota yang ditetapkan. Para peserta yang mendaftar di saat akhir terpaksa menunggu 14 Mac 2010 ini untuk meneruskan ujibakat di Selayang Mall. Apapun, suasana pada hari itu cukup meriah dengan aksi para peserta yang cuba meniru gaya Tan Sri Dr P. Ramlee dan juga Puan Sri Saloma!






Juri-jurinya...penyanyi terkenal era 70an, A. Razak Ismail dan komposer LY


Krew Teknikal

Pengacara yang tak kenal lelah...dari Bintang Kecil hinggalah ke Bintang P. Ramlee, Farah dan DJ Fiza tetap setia berdiri di atas pentas.


KEPUTUSANNYA...
Sebelum apa-apa, juri kena bagi komen dulu...



Para pemenang bagi kategori P. Ramlee yang berjaya ke peringkat Separuh Akhir menerima hadiah dari Ketua Bahagian Rancangan SELANGORfm, Puan Salbiah Sharif


Para pemenang kategori Saloma yang berjaya ke peringkat Separuh Akhir, turut menerima hadiah dari Puan KBR SELANGORfm


Tahniah diucapkan kepada kesemua para peserta yang layak ke peringkat Separuh Akhir!

2 comments:

  1. saya suka lagu2 Lagenda kita P.Ramlee dan Saloma saya nak masuk Bintan P.Ramlee....

    ReplyDelete
  2. PERLU DI KEKALKAN ACARA2 SEPERTI INI BAGI TIDAK MELUPAKAN YANG LAMA..

    MUNGKI,P RAMLEE BNYAK YANG BOLEH MENIRU GAYA VOKALNYA TETAPI TIDAK PADA SALOMA..KERANA SUARANYA AGAK SUKAR UNTUK DITIRU BULAT2 ATAU MIRIP..MUNGKIN PENYANYI WANITA TERPAKSA ' MEMBUAT2' SPRTI ITU....TP SAYA SUKE!!..

    TERUAKAN SELANGORfm!

    ReplyDelete