Tuesday, May 5, 2009

PROGRAM DI IKBN, DUSUN TUA HULU LANGAT

Pertandingan Bintang Klasik separuh akhir akan berlangsung pada 25hb APRIL pukul 9.00malam. Pada keesokkannya pula akan berlangsung Pertandingan Bintang Kecil separuh akhir pukul 10.00pagi....Ada banyak aktiviti menarik disediakan, antaranya pemeriksaan kereta secara percuma, pameran kelab kereta, agensi kerajaan dan swasta, sukaneka bersama warga dusun tua, temuduga terbuka pengambilan IKBN sesi JULAI 2009 dan gerai jualan. Dan malam kemuncaknya KONSERT ROCK bersama Nadia, Jay Jay, Ali Mamak, Abon dan Kumpulan Khalifah..... Mari kita beramai-ramai memeriahkan IKBN, Dusun Tua di Hulu Langat.... 25 dan 26 hb APRIL 2009..........

ANTARA PESERTA BINTANG KECIL


Gugup nampak hero kecil kita ini. Heroin pula nampak tenang dan bahagia sahaja di sebelahnya. Mereka menunggu giliran untuk naik ke atas pentas.


Inilah antara gaya adik-adik kita ketika beraksi di atas pentas dan di bawah pentas. amboi bergayanya......ada peserta adik-beradik kembar, peserta dari kaum cina yang dapat masuk keperingkat separuh akhir. Pelbagai ragam, kerenah dan gaya adik-adik kita ini membuat persembahan. Mereka memang cukup berbakat.

Tenang, adik-adik kita ini menunggu giliran di tempat menunggu. Ada yang masih sempat berlatih kali terakhir semasa menunggu.Penuh khusyuk adik kita ini menyanyi... untuuukkkmuuuu ..ibuuuuuuuuuu....antara lirik lagu yang didendangkan.
Inilah antara barisan adik-adik kita yang berjaya ke peringkat semi final. Kepada yang berjaya
tahniah dan kepada yang tidak berjaya, tidak mengapa tahun hadapan cuba lagi ...usaha tangga kejayaan.
Inilah antara tenaga kerja yang bertungkus lumus bagi menjayakan program pertandingan bintang kecil ini.
Ini antara sebahagian warga IKBN yang membantu menjayakan program ini. Terima kasih dari kami warga SelangorFM untuk seluruh warga IKBN, Dusun Tua, Hulu Langat.

No comments:

Post a Comment