Friday, May 15, 2009

KONSERT 100-9

Antara barisan artis dan dj-dj Selangorfm yang memeriahkan konsert 100.9. Malam konsert diserikan dengan Nadia, Azharina , Jay jay dan kumpulan Khalifah. Mari kita lihat antara kemeriahan malam gemilang itu.


Sesi menyampaikan hadiah kepada pemenang sukaneka.



Antara tetamu VIP yang hadir pada malam itu.Dari kiri Pn. Salbiah Sharif, Ketua Bahagian Rancangan, Wakil Pengarah IKBN, Pengarah Selangorfm, En Isamudin Ahmad dan YB ADUN Dusun Tua, Hulu Langat, En Ismail Sani.

Penonton yang membanjiri padang awam IKBN, Dusun Tua, Hulu Langat, dan antara petugas RTM yang bertungkus lumus memastikan siaran konsert berjalan lancar.



Ali Mamak dan Abon turut menjadi penyeri malam konsert itu. Antara pengacara majlis yang sempoi, kelakar dan banyak pesanan berguna yang diselitkan dalam lawak-lawak mereka. Adik-adik dari IKBN, kemeriahan mereka sempat bergaya di depan jurugambar RTM. Amboi cantik gigi masing-masing. Patutlah senyum sampai ke telinga.

Meriahnya malam konsert 100.9... Penonton yang hadir mencecah ribuan orang... Terima kasih atas sokongan warga IKBN, penduduk Hulu Langat dan pendengar Selangorfm.. Inilah antara sebahagian penonton yang dapat dirakamkan...Wajah mereka nampak berpuas hati dan seronok dengan kedatangan Selangorfm membawa artis-artis yang dikagumi mereka.....




Antara aksi 'gitaris' kumpulan Khalifah yang berjaya menambat hati penonton.

No comments:

Post a Comment