Friday, May 1, 2009

PROGRAM PILIH KASIH

Program Pilih Kasih bersama stesen Radio RTM Negeri. Program ini melibatkan Suhan Movie & Trading SDN BHD mencari bakat-bakat baru untuk menjadi pelakon. Warganegara Malaysia berpeluang menjadi pelakon. Program ini dijadikan sebagai satu batu loncatan atau jambatan mereka dengan dunia seni. Pelbagai ragam, gelagat, aksi mereka yang datang menguji bakat akan dapat disaksikan pada 3 MEI 2009 hari Ahad di Plaza Alam Sentral, Shah Alam. Tentunya juri wajib yang akan menilai gaya mereka berlakon ialah pelakon yang tak asing lagi, yang cukup glamour iaitu ROSYAM NOR..... Menurut Rosyam, beliau ingin mencari kekasih baru...beliau pernah mengambil Eja, Rita Rudaini dan Fauziah Latif. Dan sekarang beliau akan mencari 20 finalis dari semua lokasi uji bakat dan dari 20 finalis itu pemenangnya akan menjadi heroinnya dalam drama terbaru Rosyam Nor bertajuk KEKASIH....Jadi siapakah yang akan menjadi kekasih Rosyam Nor dalam drama tersebut...sama-samalah kita nantikan....

INILAH ANTARA CEBISAN SITUASI DI PLAZA ALAM SENTRAL


Dua orang peserta sedang menunggu keputusan juri. Abang kamera kita ini sangat sabar menunggu dari pukul 10pagi hingga 10malam. Penat berdiri hanya untuk memberi gambaran yang terbaik untuk siaran di TV2 nanti.

Peserta yang habir melebihi 1000 orang. Sehinggakan sesi ujibakat ditangguh ke minggu hadapannya. Sesi ujibakat untuk Shah Alam pada 3 , 9 dan 10 MEI 2009 sangat menggalakkan.
Rosyam berasa puas hati dengan penyertaan peserta. Menurut beliau peserta yang masuk untuk uji bakat merupakan peserta yang bersedia dan berbakat. Beliau menganggap program ini sebagai jambatan untuk peserta-peserta kita bergelar pelakon.

No comments:

Post a Comment